LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Torsdag 26.4-07 AJ!

Kategori: Fine på G

Jag har asont i arslet!
Varit med Lotta och ridit idag för första gången på århundraden, det var underbart att få sitta i sadeln igen, men nu har jag asont som sagt! En knarrig Western-sadel som satt lite på snedden.. Blää! Får väl skylla mig själv om jag klär på sadeln snett! Det gick bra att rida, men självklart så skulle hästen testa mig lite grann så vi hamnade i buskar och gick nästan in i en taggtråd, var halvvägs ned i dicket flera gånger och skulle promt gå längst med brevlådor.. Suck! Men efter ett tag så gick det nog bra, var en lugn ritt eftersom jag känner mig väldigt obekväm med att galoppera med nya hästar när man är ute, men vem har inte det? Jag har haft oturen att ha hästar som skall skena när jag vill galoppera med dem.. Men det var härligt ändå att bara trava lite lätt i skogen och bara vara.
 Var jätte stel i knäna när jag hoppade av och min tidigare stukade fot var inte så jätte bekväm med stigbygeln.. men jag pinade mig igenom den lilla pettitessen! Jag längtar till nästa gång jag får komma med!
- -
Vad händer ikväll då ? vet inte.. Skall packa så färdigt som det går så jag inte får panik på lördag morgon! Jaa.. Lördag då far jag söderut! Till Rhodos! (men nu undrar jag om jag inte hellre hade farit till Schweiz där Robin är..) Det skall bli härligt med Sol och bad i en vecka!
Kramkalas!
Kommentera inlägget här: