LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 27.8-07 Grattis Trisse!

Kategori: Fine på G

Min kära, underbara flickvän Trisse fyller 17 år idag!
Grattis till dig hjärtat <3
image165
Kärlek <3

Igår kom jag hem igen och hade Trisse, mamma och Johannes med mig. Trisse vart väl lite ledsen över att hon var tvungen att åka igen tillsammans med mamma igen, men det var hon inte ensam om, om jag fattade det rätt.. ^^ Men vi tog en fika och bar in mina saker till rummet (jag hade mer saker med mig, Som om det jag inte redan har räcker lixom xD) Kvällen spenderade jag med mina sambos och vi hade ett litet barackmöte som pappa-Fia hade hand om. Hon är så duktig på att ta hand om oss!
Idag var jag till skolan, det var lite tungt att ta sig upp ur sängen men det gick. Jag var med i stort sett hela dagen sen så blev psyket för jobbigt så jag föll.. Men jag lever nu efter att ha vart hemma och vilat.
Tanken var den att jag skulle åka med Olle till Hallstavik eftersom jag ska till tandregleringen i Norrtälje imorrn, men han glömde bort mig eftersom han skulle åka tidigare pga att han inte mådde så bra. Så jag gjorde Jonte sällskap på bussen till Östhammar klockan 18 och när vi precis kommit till Östhammar ringde Olle och sa att han skulle komma och hämta mig vid stationen. Han skämdes nog lite... Men jag klandrar honom inte!
Så nu sitter jag i Hallstavik och har inget att göra.. men jag kommer nog ihåg några läxor =P

Kramkalas!
Kommentera inlägget här: