LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Tisdag 18.12-07 Liftade lite ^^

Kategori: Fine på G

Sweet dag, bara engelska och sedan gympa. Så efter engelskan gick jag hem, eller det var tänkt att jag skulle gå men med en tumme i vädret så kan man ha lite tur och bli upplockad i vinterkylan =) och den turen hade jag idag! Så det blev ingen längre promenad iallafall =)
Igår var en ganska seg dag, jag mådde illa hela dagen men hade ändå lite skoj i skolan. Sedan på eftermiddagen bjöd Lotta mig på middag, köttbullar och spaghetti. Tack för det gumman <3

Inatt blev det lite röj då Neo fyller år idag. Men det var ingen större fara med det iallafall. Hade lite trevligt innan tröttheten slog mig och jag segade runt. Det märktes imorse också då jag hade ganska svårt att ta mig upp, Jonatan kom in 7.30 och undrade om jag hade sovmorgon... Men strax därpå tog jag mig ur sängen iallafall och kom i tid till bussen. Engelskan var astråkig då vi såg någon jätte knäpp film som jag somnade till och sov ganska så djupt.
Så nu är det bara gymnastiken klockan 3 kvar och en slapp dag imorgon med julavslutning klockan 13 och sedan kommer ett efterlängtat jullov!
Kramkalas!

KOMMENTARER:

  • Sarah säger:
    2007-12-18 | 23:40:55

    Det var en monty python film så det är klart att den var knäpp, men filmen var ju riktigt kul...

Kommentera inlägget här: