LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Lördag 24.2-07 Skönt

Kategori: Fine på G

Igår så var jag med Trisse och Emzi, det var kul att bara vara vi =) och det måste vi göra oftare! Det är skönt när kompisar öppnar sig så och verkligen pratar. Emelie, du måste öppna hjärtat oftare för oss, det blir så tungt annars för dig. <3


Emzi, Fine å Trisse23.2-07
Fine Trisse å Emzi

Emelie bangade att sova över, så hon stack 23.2-07
Emelie den svikaren skall åka


Idag har jag städat ganska så mkt, och så var jag till församlingsgården och träffade folk jag ej har sett på länge, var menat att jag bara skulle dit och hämta mina intyg på ledarutbildningen jag gått på. Men det slutade med att jag var borta två och en halv timme, men det är ingenting som jag sörjer direkt! Det är nästan så att jag saknar livet som konfirmandledare! Vi får se hur det blir nästa år. Det var så skönt att sitta där och prata med dem igen, någonting som jag har saknat och Britt har jag också saknat ganska så mycket insåg jag där jag satt bland dem, bland tryggheten, men det var gott med pizza också =D

Nu på kvällen har vi haft främmande, det var därför som det blev mycket städa i morse. Faster och kusinerna kom för att fira pappas födelsedag, lite sen eftersom vi var borta på hans födelsedag och det inte har funnits tid till att ha en sammankomst. Så det var trevligt att träffa Anna och Michaela, fast vi skall snart ses igen, på måndag alltså om bara två dagar =D då så skall jag fara in till Norrtälje och vi skall umgås över dagen bara.

Mycket mer har jag inte att skriva just nu.
Kram
Kommentera inlägget här: