LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 26.2-07 Kusiner =)

Kategori: Fine på G

Jaa, jag har ju då sportlov nu =)
Så jag har vart in till Norrtälje idag och hälsat på mina underbara kusiner Anna och Michaela<3 Vi gick på stan, fikade och pratade massor, alltid lika roligt att vara tillsammans med dem! De får en att skratta som aldrig annars. Jag fick en liten funderare när Michi kom och hämtade mig vid stationen och vi skulle gå till Peter(deras pappa) och vi gick inte alls åt samma håll som jag är van vid, han hade ju flyttat för jätte länge sedan och det visste inte jag om =S

Michaela och Anna 24.2-07
Michis =DAnna, =D


Imorgon skall jag träffa Danielle, vi skall leka hon och jag ^^ sen skall jag klippa mig *äntligen!*^^ Vi får se hur jag gör, jag vet inte riktigt hur jag vill ha håret, men det blir nog bra, som alltid =)> (Fast mitt senaste impulsklipp blev inte så uppskattat av alla, speciellt vissa mammor).

Pussar och kramar i massor!
Kommentera inlägget här: