LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Onsdag 28.2-07 Ny frilla =D

Kategori: Fine på G

Igår (tisdag 27.2-07) klippte jag ny frilla =D Jag är jätte nöjd, men min frisör var inte så glad över min tidigare frisyr =/ jag fattar ingenting =)>

Innan och efter
Jag innan jag klippt migEfter jag har klippt mig

Tidigare på dagen var jag till Norrtälje med Danielle, vi skulle bara umgås men hon ville in och köpa ett par byxor, så jag ställde upp och tränade Zazza på en gång. Zazza var lite bångstyrig med att gå på stan, men det är inte bara där som hon har varit bångstyrig och jag är ganska så irriterad på en viss sak, men det får du läsa om på TheBrain.  Men det var trevligt att vara med Danielle.

Efter att jag hade klippt mig och fått mat i magen gick jag å mötte Trisse, Tobbe skulle komma senare och hon fick väl inte någon större chock över min frisyr, hon är ju så van vid mina extrema förvandlingar hehe^^.
När Tobbe kom hade mamma gjort iordning semlor och jag å Trisse mumsade på medan mamma svor över DVDspelaren som inte ville fungera riktigt, men jag har sagt länge att den där spelaren är cp. Tobbe tycker inte om semlor, jag förstår ingenting! Men det är ju ganska så många som inte gör det heller så han är väl inte så annorlunda.
Trisse tiggde skjuss av sin mamma och stack hem tidigare, hon går ju i skolan den här veckan =)> men Tobbe stanna bra länge till. Sen gick jag med honom en bit hem och vi började snacka som fan som vanligt när vi skulle skiljas åt så det gick inte så bra och jag stannade säkert en halvtimme bara å prata, men Zazza blev rastlös så jag gick medTobbe några meter till och sen stannade vi och pratade. Det är så skönt att prata med bara Tobbe ibland, han förstår på ett annat sätt än Trisse, de förstår olika saker, så det är skönt att ha dem båda att prata med. Fast med Trisse går det att prata med fast vi är innomhus och hjärnan inte får så gott om syre, fast med Tobbe måste man vara ute och lufta hjärnan.

Emo, Memo och Nemo

När jag tillslut kom hem tog jag en varm skön dusch och sen tittade jag på Eragon med Stoffe och Joakim, fast jag blev ganska så trött så jag orkade inte titta på hela.

Pussar och kramar i massor!
Josefine Älskar Kristoffer<3

KOMMENTARER:

  • em säger:
    2007-02-28 | 15:04:09

    vad fint det blev

Kommentera inlägget här: