LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 29.1-07 Skolan igen...

Kategori: Fine på G

Jaha, då har man varit på Åland hela helgen, det var väl trevligt =D Träffade lite nytt folk också och det är ju alltid trevligt att lära känna nya människor! Vi var in till Jenna och Döparn lördkväll och det var lite folk där, bl.a. Sara och Ida som jag har träffat förr och sen så var det Tossa som jag ej har träffat och sedan tror jag att jag såg ett till obekant ansikte i köket, men det brydde jag mig inte om direkt. Men vi tjejer hade trevligt i lägenheten medan pojkarna gick å badade bastu i någon timme. Längtar till jag skall dit igen och träffa alla trevliga människor! Orkade inte fota så mycket, men det hade vart grymt kul om jag hade haft kameran när Jenna lekte pajjas! Fan vad ful hon var! Mohahaha! Men jag kanske kan flirta lite med Ida, eller om det var Saras kamera, men jag får väll prata med Jenna på MSN så får jag väll se vems kamera det var, skulle vilja ha den bilden! Töfft ju!

Men nu sitter jag alltså i skolan igen... usch vad tråkigt det är! skall just ha Historia och redovisa ett arbete som vi jobbat med i grupp. Men jag har inte någon större lust med det inte.. jag hade hellre varit kvar på Åland, och det var nära att det blev så också, för vi höll på å glömma tiden medan vi var på Sparhallen för att Jenna å Döparn skulle handla lite. Men tyvärr hann jag med bussen iaf..
Men nu måste jag kila iväg!

Jahapp, nu blev man lite gladare iaf, har ingen franska =D men jag har ändå det där satans fysikprovet sen. Hoppas att det går bra, inte för att jag känner att jag har pluggat tillräckligt inför det. Men det går som det går, som vanligt.
När jag kommer hem idag vet jag inte alls vad jag skall hitta på. Det behövs städas lite på övrevåningen och det får väl jag och min bror stå för. Eller rättare sagt jag. Det låg saker vid TVn, eller Johannes leksaker som vi jag skall städa undan, det är inte så kul att komma hem och bli kommenderad att städa undan efter andra.

Skall  bli skönt i sommar om jag får jobbet på Kantarellen, då kommer jag bo på Åland och då behöver jag förhoppningsvis inte städa hemma i SWE, eftersom det är en ganska liten risk att det är jag som stökat ned, men jag får väll stå för all städning hos Toffe ist, men det gör mig nog ingenting så länge jag inte har bättre saker för mig att göra.

När jag kom hem igår kom Johannes springande fram till mig, så jag frågade honom om han visste vad jag hade gjort "Åkt stora båten!" hurrrade han fram, så frågade han om jag visste vad jag hade handlat på båten "KLUBBER!" nästan tjöt han ut, herre gud vad lycklig han blev när jag gav honom påsen med klubbor, vilket smile!
Så nog kan han också vara söt ibland, han har sina stunder..

Bilderna idag:

Einar leker med Frasses skåp.. suck.. 29.1-07
Einar vid Frasses skåp..

Arvid har äte Vaniljmunk! "mm, socker" 29.1-07
Arvid äter munk

Någon som vill jobba med min matte? Jag vill inte iaf! 29.1-07
Enjoy my math

Helan och Halvan spelar tvspel när jag kommer hem.. suck 29.1-07
Helan och Halvan spelar tvspel
Kommentera inlägget här: