LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Fredag 27.7-07 BMX-chic x)

Kategori: Fine på G

Igår var jag med Robin upp till BMXbanan och cyklade i lite drygt två timmar, det var jätte kul!

"Du måste jobba upp och ner.."
"Men det kan inte jag, det brukar ju du sköta!"

Det är inte lätt med en spydig flickvän, eller hur Robin?

"Det är ju OSår! Då är det London som gäller!"
"Vem har sagt att det blir med dig?"

Stackars Robin x)
När jag kom hem gormade typ hela familjen på mig medan jag pratade med Trisse i telefon, vilket inte gick så jättebra när jag gormade tillbaka till min familj.. En riktigt lycklig familj det här..
Idag har jag jobbat i 6h och 40min vilket är 40min för länge, men det skiter väl min boss i, fast jag slutade ju lite tidigare här om dagen. Vi får se hur mycket jag kommer jobba nästa vecka, eftersom jag sagt att jag bara säkert kan jobba måndag och tisdag men resten utav veckan har jag inte sagt någonting om.
Ikväll är det ElmstaNatta som gäller ute i Älmsta tillsammans med kompisarna, ska moppa ut dit (inte moppa som i att städa, för det har jag fått nog utav för en tid framöver, utan jag menar som i att åka moped..) så får hoppas att det inte regnar så jävligt... =/


Kramkalas!
Kommentera inlägget här: