LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 26.3-07 Leanda

Kategori: Fine på G

Min söta lilla kusin Leanda fyller 4 år idag.

G r a t t i s  L e a n d a !
image106

Försov mig imorse så jag missade Historia lektionen, inte för att jag lider av det.. Men iaf! Robins fel =P. Och han tar på sig skulden! Duktig Pojke! Sen kom Trisse till mig i skolan och var med på franska lektionen och matte lektionen. Hon hade vart hos tandregleringen i Norrtälje och tagit bort rälsen, och jag är INTE avis! Bara liiiiite..

När jag kom hem satte jag mig på trappen uter och pluggade, det var så varmt och underbart väder så jag kunde inte låta bli och jag fick mer gjort än om jag suttit inne iaf! Efter middagen var jag ut på promenad med Trisse, Stoffe och Zazza såklart. Min bror behöver röra på sig mera, eftersom han tyckte att det var jobbigt att gå den lilla rundan jag å Trisse brukar gå som vi gick idag också... Mer ut och Mindre dator!


Imorgon sattsar jag på att vakna i tid iaf!
Kramar<3
Kommentera inlägget här: