LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 28.5-07 Grattis Morfar!

Kategori: Fine på G

Ja, det är massor med folk att fira nu (=
Grattis morfar som blir 66 (tror jag) (=
Idag var jag bara halva dagen i skolan då jag fick så grymt ont i huvudet efter lunchen och jag och Trisse gick ned på stan en stund istället medan vi väntade på att bussen skulle gå.
Var till skolsyster på hälsosamtal och kom fram till att min huvudvärk beror på att jag är jätte spänd i mina axlar så jag har fått remiss till sjukgymnast, så det skall jag underhålla mig med!
Nu efter skolan har jag och mamma lagat blommor av flowerpaste och sugarpaste! Det var faktiskt lättare än det såg ut, men lite klurigt iallafall! Men roligt var det! Det är så sällan som jag och mamma gör någonting tillsammans så man kan nog lungt säga att det var uppskattat utav mig!
Nu efter middagen skall vi fara till morfar på kalas, men nu måste jag sluta så jag får i mig lita middag..

P u s s a r   o c h   k r a m a r   <3
Kommentera inlägget här: