LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Torsdag 29.11-07 Hosta...

Kategori: Fine på G

Blä! Jag hostar så jag får kramp i lungorna, kan ju inte påstå att det är speciellt bekvämt heller! Så idag for jag hem vid lunch eftersom jag inte pallade längre, förkylningen är värre och psyket är inte heller friskt, men säg mig någongång som mitt psyke faktiskt har vart friskt!
Jag känner att jag vart dålig på att skriva på senare tid, men jag är väl inte ensam om det, har märkt att flera är mer och mer slarviga med det här bloggandet, iallafall de bloggar som jag kollar in då och då.
Veckan som gått har vart väldigt blandad, mådde inte alls bra i måndags så jag stannade hemma från skolan för att hämta mig nya krafter till kroppen, tisdag hade jag bara engelska så det pallrade jag mig till skolan för och sedan promenerade jag hem igen. Kan ju inte påstå att det är det bästa att promenera hem i kylan när man är sjuk.. Men men!
Igår var också en ganska så chill dag, var till skolan kände mig väldigt hängig och fick ingenting gjort, men jag var ju där! Hade ett barackmöte med mina älskosar men igår var jag inte glad och hade god lust att skälla ut dem men lugnade ned mig ganska så bra, tror inte att någon blev så rädd xD Men jag är så jävla less på att vi ska behöva flera berackmöten för att någon/några inte tar reda på sin disk! Jag tycker att det är vidrigt när det ligger en massa odiskat diskhon, anser att det är oacceptabelt! Jag hoppas att mina sambos fattar det nu!
Men till någonting posetivt då.. Trisse kommer om en stund =) Det har snöat idag, slask snö men det är fortfarande snö! Fick beröm av våran lärare samt gruppmedlemarna från svenska redovisningen som vi hade förra torsdagen.
Ja.. Det var det jag kom på.
kramkalas!
Kommentera inlägget här: