LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Onsdag 31.10-07 Tandregleringen

Kategori: Fine på G

Igår var den första dagen på hela lovet som någonting faktiskt hände. Började med att jag var till frissan klockan 9.15 och sedan var jag hemma igen strax efter 10.
Sedan runt klockan 11 åkte jag, mamma, Zazza och Kelly till Sollentuna för att åka till min nya tandreglerare eftersom de ska stänga ner i Norrtälje så jag har blivit flyttad till tandregleringen i Sollentuna.
Min nya läkare var riktigt bra så jag klagar inte så mycket iallafall! Han tror att jag kan vara klar till i vår eller sommar! Fatta vad glad jag blev då!
Efter tandregleringen var vi till Kellys förra ägare och han blev riktigt glad över att få träffa Kelly igen!
Men nu har jag inte så mkt mer att berätta.
Kramkalas!
image173
Nya frillan
Kommentera inlägget här: