LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Söndag 28.10-07 Hallstavik

Kategori: Fine på G

Min andra natt i Hallstavik kommer snart, eller den är här men jag har inte tänkt sova än. Jag har inte gjort så mycket hittills heller så tiden har vart lång och tråkig, Men idag på förmiddagen så var jag med mamma, Johannes och Kelly till mammas väninna på fika och lite skitsnack, vi passade även på att kolla vad som hänt på deras gård sen vi var dit sist, väldigt mycket sen jag var där men inte fullt lika mycket sedan mamma var dit. Vi spenderade någon timme där och när vi kom hem igen hade pappa och Zazza kommit hem igen. De har vart i stugan tillsammans med farfar i ett par dagar.
Nu på kvällen var jag och mamma ut en kort sväng med Kelly och Zazza och det är väl allt som kan tänkas vara värt att berätta om. Eller nu när mamma skulle gå å lägga sig så rök hundarna ihop eftersom Kelly inye ville släppa in Zazza i sovrummet och eftersom det var mörk så kom mamma ikläm av misstag och fick sig ett bett av Kelly, inte så kul kanske. Får hoppas att det inte händer igen bara!
Nej nu ska jag läsa vidare och sedan sova.
Kramkalas!
Kommentera inlägget här: