LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Fredag 28.9-07 Kelly =D

Kategori: Fine på G

Idag åkte jag med Olle hem till Hallstavik för att spendera helgen här, träffa kompisar är väl huvudsaken till att jag är här, men även för att träffa vår (antagligen) nya hund Kelly som är en jätte fin Schäfer på 15 månader =) Så hon är ingen liten hund utan en omplacering. Men hon är jätte fin, lite ouppforstrad dock, verkar ha ett fint lynne och hur mysig som helst!
image170

Kan ju inte ägna all uppmärksamhet åt henne dock, eftersom Zazza också behöver uppmärksamhet! Men hon vart iallafall jätte glad när jag kom hem =) Zazza är mycket rödare i färgen än Kelly som nästan är svart. Zazza är nästan 2 år (ett år och elva månader) och även hon är ett jätte mysig en!

Zazza
Mina fina tjejer =)

Och på tal om tjejer så ska vi ha tjejkväll ikväll, jag, Trisse, Emma och Linnsan! Det har jag verkligen sett fram emot! Det kommer bli en trevlig kväll!

Kramkalas!
Kommentera inlägget här: