LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Måndag 22.1-08 Hallstavik

Kategori: Fine på G

Här sitter jag i Hallstavik efter att jag igår bröt ihop och ringde hem för att få bli hämtad. Mitt psyke har bara blivit värre och jag har slutat orka dölja det, det tar för mycket energi och nu gråter jag minst en gång om dagen i åtminstonde en halvtimme, inte kul och man ser ganska så sliten ut. Dessutom får jag skuldkänslor för Jonatan som tar så mycket och ställer upp hela tiden men i lördags så sa även han att han inte orkar. Det känns inte så bra när man vet att ens kompis mår dåligt på grund av mig, och Jonatan somm jag dessutom håller så kär, han betyder så mycket för mig! En sån kille får man söka jorden runt för!
Du vet väl om att du är värdefull?
Att du är viktig här och nu,
Att du är älskad för din egen skull,
För ingen annan är som du!
Kommentera inlägget här: