LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Looov!

Kategori: Fine på G

Äntligen! Nu är lovet här och jag väntar på att Robin ska komma och hämta mig. Ska bli så skönt med lov!

Igår blev jag jätte glad när jag kom upp till lägenheten efter att jag tittat på film hos Simon, det var städat! Gullunge Terese hade då städat och plockat =) Inte dammsugit dock men ändå! Man ska inte vara för kräsen =) Jag blev jätte glad iallafall!

Sen lagade Simon mat och jag hjälpte till, köttfärssås och spaghetti, mums! Smälte maten en stund framför tvn och sedan en lite promenad, inte någon längre promenad men tillräcklig iallafall. När vi kom tillbaka tjockade vi i oss lite glass XD

Ja, som sagt väntar jag på att Robin ska komma och hämta mig och jag har passat på att diska upp efter glassen igår och min frukost idag. Känns alltid bättre att ha det gjort så att det inte blir det första man måste göra när man kommer tillbaka efter lovet.
Kommentera inlägget här: