LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Thihi

Kategori: Fine på G

Vet inte vad jag ska skriva, men skriver iallafall =)
Simon och Olof är här hos mig och Terese och vi ska väl hitta på någonting.
Bakis kommer på torsdag och stannar till söndag! Det ska bli jätte kul att träffa honom igen!
Ehhh....
I fredags var jag på Mobergs i Norrtälje med Emelie, Trisse, Natta, Robban, Linn och Emilia, hade asskoj! Träffade Anna Magnusson där som jag inte sett på typ aslänge och några gamla klasskamrater, Lina, Viveka, Sofia, Hampus och Arvid. Alltid kul att träffa folk man inte sett på ett tag.

Ehhh... Vad ska jag mer skriva? Jag vet inte.. Hitta på någonting annat istället!
Puss å kram!!

KOMMENTARER:

  • Rasmus säger:
    2008-09-30 | 19:44:16
    Bloggadress: http://rollywood.blogg.se/

    Hej! Hur är läget idag då?

  • Robin säger:
    2008-10-01 | 19:20:06
    Bloggadress: http://onebicycles.blogg.se/

    Nej älskling, din röst räknas inte för att jag vet redan vad du vill. Och eftersom att du är del av hela saken så får inte du rösta! Men det är ju 1-1 just nu då iaf ;P thihi

  • Viveka säger:
    2008-10-03 | 19:55:46

    Det var jättekul att se dig där! :D Du får gå ut ofta så syns vi kanske igen :P

  • Cissi säger:
    2008-10-05 | 16:07:57

    tyvärr fick du inte träffa mig på Mobergs då ja fortfarande är för ung :p mn om typ tre månader så kanske vi syns kramar

Kommentera inlägget här: