LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Myyys <3

Kategori: Fine på G

Haft en jätte trevlig kväll!!!
Mina vänner gör varje stund underbar!
Men ska inte gå inte på det goda på en gång ;)
Klev upp ur sängen 6.10 och där började vad som kom att bli en värdelös förmiddag!!
Kom till jobbet strax efter halv sju och mötte Link, vi låste upp och klev in och påbörjade morgonrutinerna. Jag startade ugnen för bake-offen och sedan gick jag ned och böt om.
Sedan upp och kastade in baugetterna och gick sedan och gjorde iordning kassalådor och gick ut i butiken med dem. Sen fortsatte jag att baka, fixade tidningarna gick ut med baugetter och småbröd, kastade in wienerbröd i ugnen och sen gick vi ner och åt frukost.
Sen kom resten av tidningarna, jag glömde bort wienerbröden, glömde bort att ta ut cigaretterna och var inte ens medveten om att jag var första kassa och skulle öppna butiken....
Sen flöt det på ett tag.
10-11 hade jag lunch och passade på att gå till apoteket och hämtade ut min p-stav, ska ju byta på onsdag =) Sen åt jag en lite enklare lunch och fortsatte att jobba.
Frammåt ettiden gjorde jag världens jävla tabbe och höll på att gå under totalt!! Gjorde en feltryckning vid en kortbetalning och det gick helt åt helvete. Efter frågade jag om någon skulle kunna byta av mig så jag fick gå från kassan, visst fick jag till svar. Men det var inte mig de böt av. Efter en stund höll jag verkligen på att bryta ihop och näst intill bönade och bad Link att byta av mig, gick ut på lagret, skrev en lapp till Anette om mitt misstag och mådde illa sista timmen.
Så jävla skönt när jag sen slutade!
Handlade det sista till middagen som jag lovat att bjuda på, kyckling lindad i bacon med vitlöksost i och klyftpotatis till och en rejäl sallad.
Trisse och Gustaf kom och hjälpte mig innan Jens och Robin hämtade Gustaf och de åkte ut i Herräng för att förbereda sig till deras pokerkväll.
Strax efter 16.30 droppade gästerna in och middagen vart uppskattad. Alltid kul att veta att maten man lagar är uppskattad!
Sen gick vi hem till Bubba =)
Där låg saker framdukat på vardagsrumsbordet, man ville klämma, känna och veta lite mera. Sen började Marie att prata. Vi skrattade och hade jätte trevligt allesammans!!
Det var så jävla kul allting och vi hoppas på att ha skapat en tradition inom gruppen, pojkarna får ha pokerkväll medan vi tjejer har en tjejkväll =)
Nu är vi i Herräng och ser på medan Robin och Gustav avslutar pokerspelet, vilket går väääldigt långsamt.
Pussar och kramar <3
Kommentera inlägget här: