LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Tillbaka i Gimo

Kategori: Fine på G

Sitter här i Gimo, suckar över att jag snart ska sätta mig i skolbänken igen, men först har jag ju en till körlektion.

Större delen av lovet har jag vart med Robin. Men jag har även hunnit träfffa andra =)

Igår var vi några tjejer hemma hos Tove och bubblade på, var så jävla skönt att träffas, bara vi tjejer. Vi möttes nere på centrum och handlade lite snask att tugga på mellan orden. När vi handlat dricka, chips och godis vandrade vi tillsammans hem till Tove, satte oss inne på hennes rum och satt där och babblade fram till klockan tolv-ett någongång. Jag och Trisse blev tillochmed kvar över natten, skojar inte hur bra jag sov på skummadrassen på golvet, trodde jag inte faktiskt.

Idag bjöd farfar på middag, vi var ner på folketshus på Källarn och åt. Grymt gott! Alla var jätte nöjda med sin mat. Jag åt till förrätt en skagen toast som smakade underbart! Till varmrätt åt jag Oxfilé med kantarellsås och klyftpotatis, det var, om möjligt, godare ändå! Robin njöt tydligen också ganska mycket av sin fläskfilé med béarnaisesås och pommes.

Efter den goda middagen var jag in och handlade frukost att ha här i Gimo, mormor satt i kassan och betalade den åt mig, anledningen var att Leanda och Lovina hade vart in tidigare och att hon då hade betalat deras godis =)

Nu ska jag gå och dela upp salamin som jag snodde ur frysen hemma så att den är i mindre förpackningar, jag brukar inte äta så mycket salami/skinka/korv på mackan, äter hellre ost eller leverpastej.

KOMMENTARER:

  • Emelie säger:
    2009-02-22 | 09:06:36
    Bloggadress: http://eastfloower.blogspot.com

    DU skulle ju hjälpa mig igår med nått mänster runtom min blogg! Vart håller du hus? xP hör av dig vettja =)

  • Tove säger:
    2009-02-28 | 12:27:53
    Bloggadress: http://pooky.blogg.se/

    hihi, du är så välkommen att sova på madrassen på mitt golv igen :D

Kommentera inlägget här: