LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Sötnos <3

Kategori: Fine på G

Jag älskar min Robin så otroligt mycket!
Tack för en underbar dag igår <3

Alltså, jag spenderade större delen av dagen med Robin igår. Vi var till Uppsala för att göra någonting mer speciellt eftersom vi firade 2 år tillsammans, 6månader förlovade <3

Vi började med en runda inne på Gränby. Men inga fynd där. Sedan vidare ner på stan. In på New Yorker och jag hittade min blivande studentklänning! Super fin! Lite kort kanske, men ingenting som hindrar mig XD
Den ska jag inhandla på tisdag när jag och Robin ska in till Uppsala igen.

Sen gick vi till China Garden och åt middag. Asgott! ^^ Kändes som om vi skulle rulla därifrån, som vanligt XD

Till sist var vi på bio. Såg Borta bäst Hemma värst. Ganska lagom skoj film. Trodde ett tag där att vi skulle bli ensamma i salongen, men det blev inte så... Jag hade nog hellre sett Marley och jag men den har inte premiär först imorgon. Den kommer jag och Robin att se iallafall!!

Såg också trailer till någon ny animerad film, Monsters v.s. Ailiens, den verkar också skoj. Så den kommer vi också se XD

Nu sitter jag i skolan, försöker plugga matte. Ska egentligen plugga med rektorn, men han är inte här än.. så jag vet inte vart han tagit vägen...

Trisse kommer till mig i eftermiddag! Fett skoj <3 Vi får se vad vi hittar på till middag, jag är nog sugen på korvstroganoff, men det var inte så länge sedan jag åt det... Antagligen blir det pasta av något slag, om jag känner Trisse rätt XD

KOMMENTARER:

  • Älsklingen säger:
    2009-03-27 | 23:11:23
    Bloggadress: http://blogg.robin-mattsson.se

    Naaw tack älskling jag hade också jätte trevligt. Sällskapet gör ju allt ;)



    Älskar dig <33

Kommentera inlägget här: