LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Gaaahh!! Mig vill!!

Kategori: Fine på G

Jag vill så jävla gärna hem och sätta mig på cykeln uppe vid banan! Men saken är den att jag inte vet säkert om jag faktiskt klarar av det.... Jävla gips!
Jag har fett svårt att skriva på tangentbordet och assvårt att försöka röra på en mus.. Det är inte kul!
Igår vid middagen tappade jag humöret och bankade gipset i bordet då det inte gick någe bra att äta... Fans jävla helvete!

Jag hoppas verkligen att jag kan cykla!!!!!!!!!!

KOMMENTARER:

  • Marielle Ström säger:
    2009-05-30 | 00:17:15
    Bloggadress: http://muriels.blogg.se/

    Hehe jo jag har ju rätt mycket smink eftersom att jag jobbar som Makeup Artist och det där är inte ens allt jag har, bara det jag använder pviat, har fyra väskor till som är jobbsmink satt säga :P JO med mig är det bara bra :) hur är det själv? :)

Kommentera inlägget här: