LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Rena byxor..

Kategori: Fine på G

Att först ta på sig rena byxor och sedan gå ut och borsta hundarna är väl inte bland det smartaste jag gjort... Men gjort är gjort och så är det..

Har vart i skolan idag. Behövde bara gå på en lektion =) Faaan vad jag gillar min lärare! Eftersom de jag jobbade med under en labb för nån vecka sedan inte var i skolan så var det ingen idé att jag satt i skolan och skrev min rapport eftersom jag ändå inte hade någon att diskutera med så jag fick åka hem och göra den hemma istället.

Så passade på att åka till Hallsta. Ska bada Zazza om ett tag och sedan får hon komma med ut till Herräng. Har saknat min hund men eftersom jag och Robin knappt vart hemma senaste tiden så har det känts dumt att ha hunden med och lämna henne ensam hela dagarna. Tyvärr så har jag Zazza knappt fått någon motion heller pga det. Men jag hoppas på att jag ska kunna ändra på det nu igen.

Jag har inte heller vart i topp så jag orkat gå ut med hunden heller. Tröttheten kedjar fast mig i sängen xD

Fine har börjat sticka en mössa =) Var hem till Robins mormor igår och drack kaffe och visade henne att jag lärt mig sticka rätstickat på egenhand =) Passade även på att låna en rundsticka så jag kan göra en mössa, bara för att lära mig, har ju redan en jätte skön mössa Linn gjort till mig, och vantarna... ÄLSKAR DEM! Nu väntar jag bara på att få tillfälle att hämta min halsduk också som är klar och väntar hemme hos Linn =)

Nu ska jag lura ned hunden i duschen.. GUUUD vad hon kommer hata mig efter idag..
Kommentera inlägget här: