LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

50kr fattigare men en träningsvärk rikare

Kategori: Fine på G

Japp! Latmasken har tränat!
Var med svärmor och Trisse på core-pass. Det var helt okej, någonting jag kan tänka mig nästa vecka också.

Och lilla fröken Björkvall Wiik har vart jätte duktig idag ska jag meddela! Jag har faktiskt, tro det eller ej, pluggat i stort sett hela dagen! Har försökt mig på att få ihop en lab.rapport men istället har jag nästan skrivit 11 st... ehh.. jaa... Började med att skriva var ämne för sig (jaa.. 10 st) för att försöka sedan få till en enda om alla, men jag hittade inget samband, dessutom blev två rapporter inte ens färdiga eftersom jag inte vet vad jag ska skriva och jag tycker inte att någon av rapporterna är bra.. men den elfte då? Joo... Jag hittade samband mellan 4 ämnen, Kalium, Kalcium, Natrium och Litium så de fyra har iallafall fått en rapport.

Imorgon så ska jag till skolan. Tänkte vara där runt 13 för att försöka få till rapporterna... Josse skulle försöka hjälpa mig.

Jag funderar på en kopp te... måste ju ändå vänta på att det här stinkande nagellacket ska torka, skojar inte om att det stinker, fattat det som att det ska föreställa någon typ av ros-doft.. Nej, det luktar inte rosor!!!!!!!
Kommentera inlägget här: