LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Huvudvärk

Kategori: Fine på G

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen till och från. För tillfället är det ganska lugnt, men det beror väl på alvedonen jag tog för inte så länge sedan.

Försökte mig på en promenad med Zazza en sväng på dagen när huvudvärken kändes ganska okej. Jag gick en bit och sedan förvärrades det och jag vände hemmåt och däckade i sängen en stund. Robin vart lite orolig...
Har även sovit en stund på Robin medan han läste. Han har börjat om på Harry Potter serien och läser nästan konstant, lite skönt faktiskt att ligga tillsammans i sängen och bara läsa, eller ibland stickar jag ju XD

Nu på eftermiddagen har vi även flyttat hem till mig igen, mamma, pappa och Johannes har åkt till Ramundberget för en veckas skidåkning tillsammans med fyra andra familjer. Jag och Robin stannar hemma denna gång eftersom vi bara hade råd till en veckas skidsemester.

Jag har även vart jätte duktig tycker jag! Jag har just provat på dubbelstickning! Och jag själv tycker att det artar sig ganska så bra =)

Kommentera inlägget här: