LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Solskenet i Frankrike

Kategori: Fine på G

Inte jag, men solen. Andra dagen i rad som solen skiner även här i Romans. Jag fick tillcohmed ut Robin på en promenad. Han hade inte tänkt gå så långt men jag ville gå åt ett annat håll, så det blev minst dubbelt så långt mot vad han planerade ^^
Jag är glad över att han kan tänka sig göra sådant för min skull!

I helgen gick det bra trots att jag var ensam. Satt mest inne, mest på grund av vädret, men jag var faktiskt en sväg till affären XD

Det känns tungt att det är så få dagar kvar här, känner inte riktigt för att åka hem än, fast det känns ändå skönt? Men jag trivs bra här. Drömmer om hur det kommer att bli om vi flyttar hit och ser fram mot det, inte alls lika skräckslagen som när han först nämnde det, det enda är väl språket som sätter för många pinnar i hjulet..
Kommentera inlägget här: