LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Klänningar <3

Kategori: Fine på G

Hellu!

Är i Hallstavik hos mamma och pappa den här helgen eftersom Robin är i Jönköping på något möte. , så här sitter jag och svär över att internet inte alls fungerar och över att jag kommer ta slut på datatrafiken i min telefon..

Surfar runt på Nelly bl.a. och hittar måånga riktigt snygga klänningar jag skulle vilja ha! Men jag har köpt en klänning nyligen som jag ska ha på Hilmers dop och på julafton. Hittade den på NewYorker i Uppsala i tisdags när jag var dit med Trisse och Stoffe.

Igår ringde Amanda och frågade om jag ville följa med henne till Herräng och se på SixPack. Då var det bara att sminka sig och försöka se lite anständig ut och sedan körde pappa mig hem till Amanda och Johnny. Vi drack ett par cider innan Verner kom och hämtade oss och Alex.

Det blev en trevlig kväll med ganska härlig musik och bra stämning, men var ändå hemma före tolv =)

Idag ska vi på födelsedagsfika hos Mia och Verner om ca en halvtimme eller så och sen på eftermiddagen blir det pepparkakshusbygge! Mamma gjorde pepparkaksdegen igår och idag har jag provsmakat lite, och det är MVG på den XD

Kommentera inlägget här: