LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Ett Uppsala, fyra brudz å en buskille

Kategori: Fine på G

Dagen har vart överlag bra idag, bara känslor som vart lite överväldigande. Men jag överlevde ju det!
Fick agera guide in till Uppsala idag med Amanda å Nattan då det var första gången Amanda körde in till och i Uppsala, men det gick ju bra.
Blev en sväng runt i IKEA och även en fika där i restaurangen. Sedan vidare till Toys R' Us.

Väl i Hallsta igen regnade det, men det störde väl inte mig så mycket egentligen. Jag fick njuta av en kopp kaffe med flickorna hemma hos Madde innan jobbet kallade.

Det gick bra att jobba. Det enda var väl att jag kände mig seg och inte så glad. Men det var bara att klistra på service-leendet och hoppas på att det inte var någon kund som tog illa vid.

Men det var skönt att komma hem från jobbet och mysa ner sig i soffan med lite chips å dipp med min älskade sambo. Vi började diskutera hur vi ska göra med bil om han får fortsätta på gjuteriet eftersom då måste han ha bilen och jag blir då lite strandsatt. Det gör ju inte så mycket veckorna när jag jobbar, men de lediga veckorna kan bli olidliga om jag inte kan ta mig någonstans.

Så OM Robin får fortsätta jobba där så ska vi nog köpa en till bil. Vi satt och spanade lite på blocket nu ikväll och de finns en del vettiga bilar till ett rimligt pris. Men hur det blir med det får framtiden avgöra.

Kommentera inlägget här: