LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Långa dagar

Kategori: Fine på G

Dagarna blir väldigt långa när man är ensam hemma. Men det betyder inte heller att jag måste vara ensam, sån tur är. Idag har jag träffat Amanda en sväng och vi åkte vidare till Madde där det blev kaffe. Gosade med Maddes små valpar som flyttar hemifrån nu vilken dag som helst. Så söta!
Efter en stund blev brudarna sjukligt sugna på tonfisk-baguette från tempo, så dit för vi också. Sen skulle Fia hämta Enzo så hon droppade av mig och Madde vid Apoteket, jag behövde kortison och Madde avmaskning till puppisarna, men det var snabbt avklarat så jag vandrade vidare till centrum. 
En snabb kaffe med Jossan innan Stoffe var snäll och körde hem mig.
 
Nu sitter jag här, kunde knappt hålla ögonen öppna för en lite stund sen men det gick över efter en promenad med Zazza.
Kommentera inlägget här: