Första delen..

Jaha, nu har jag alltså skapat denna blogg för att skriva vad jag tycker och vad jag tänker.
Och just nu så tänker jag på alla jobbiga sliskiga par som står mitt i korridoren och grovhånglar. Asså, det är faktiskt allmän plats, så då borde allmänheten kunna vara där också! Det är inte direkt så trevligt att se sliskiga par som kletar på varandra ock försöker krypa in i varandra, har de hört talas om hotellrum?! Man blir ganska så fittig av å se det där, det finns folk som känner sig obekväma med sånt, inte för att jag gör det jag har bara lite svårt att hålla truten. Men jag kan nog vara tyst, det känns lite dumt att öppna käften och skrika åt dem att tänka på var de är när de bara är lite kära och gosar någon gång ibland. Men så är inte fallet med ett visst par i skolan som man gärna skulle lacka på eftersom så fort man går genom korridoren så står de där och kramas och sliskas och bläää!! De skulle inte kunna spara det där till fritiden? Då kan de få hålla på så mycket de vill! Ser jag dem en gång till då kommer jag nog att lacka ur, men det är nog bäst att sätt band om sig och hålla sig lugn, inte för att det skulle göra mig någonting om jag blev ovän med henne, det skulle faktiskt vara riktigt jävla skönt!

And if I don't see you:
Good afternoon
Good evening and
Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback