Överlägsen ?

Kan det vara så att det finns folk som har vänner som de kan tycka synd om, eller prata skit om bakom ryggarna på dem? Det tror jag i alla fall om en person jag känner. Hon har åt minstonde två kompisar som hon ofta beklagar sig över. "Varför gör hon så? Var får hon pengarna ifrån? Hon är så rastlös." osv. så håller hon på ofta och pratar med sina närmaste. Och jag förstår henne på många punkter, men här om dagen så var det inte lika kul längre när en av hennes vänner fick inbrott i sin nyköpta bil, som hon köpt av personen jag känner, och hon hade varit så lycklig över den där bilen att hon äntligen kunde bara köra iväg och hon var ju så glad över att den var så bensinsnål, men nu är det idioter som har brutit sig in i bilen och gjort allt för att försöka starta bilden och köra därifrån. Men det lät som om det gick att laga, men det var ju så typiskt eftersom hon bara hade haft den i fyra dagar. Att man inte kan få ha sakerna ifred!
Det är nog inte så att personen jag känner har bara den här sortets vänskap med dessa kvinnor, hon bryr sig om dem mycket också. Hon ställer upp för dem, så tro inte att det är bara skitvänskaper detta för henne, denna person har ett stort hjärta som jag många gånger fått uppleva, men hon har även ofta en kort stubin, som jag också är väl erfaren om. Tro inte att ni vet vem denna person är, för det finns nog ingen bättre än jag som vet riktigt.

And if I don't see you:
Good afternoon
Good evening and
Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback