LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Onsdag 31.1-07 Tiden som inte finns...

Kategori: Fine på G

Jag har inte tid med någonting längre, när jag kommer hem då så skall jag äta och sedan är det någon kompis som bjuder in sig själv. Det var länge sen jag var tvungen att plugga, men då hann jag inte plugga så det gick åt helvete! Det behövs städas hemma också, men det har jag inte heller haft tid med. Jag har inte haft tid med någon ordentlig promenad med min hund heller. Men det är mitt eget fel om jag inte kan säga nej.
Jag har inte ens hunnit med sådant som jag velat göra, tex har jag foton kvar i kameran som borde ligga på datorn ist sen några dagar tillbaka. Jag har inte ens haft tid till att sova ordentligt heller.
Inte ens nu i helgen kommer jag ha någon tid, eftersom vi skall vara i stugan i Bollnäs hela helgen. Och pappa och farfar fyller år på lördag och jag har inte ens hunnit fundera på att skaffa någon present!

Vart tar all min tid vägen?

Igår När jag kom hem hade jag lite dötid, ca 30min, sen lagade jag mat till mig, Stoffe och Joakim. Sen hade jag dötid igen ca 20min sen ringde Trisse och sa att hon hade ätit klart så att jag kunde komma förbi så vi kunde gå ut och gå. sen när vi kom hem till mig efter promenaden var klockan ca 20.30 eller någonting liknande. Då var Trisse kvar till klockan 22 eftersom hon inte ville gå hem ensam så hennes mamma skulle komma och hämta henne men hon kom inte från jobbet förens då ungefär. Sen var det bara att försöka klara av något matte tal och sedan sova, mycket mer än så hann jag inte med.



Nu skall man icke ta detta på fel sätt.. Det är klart jag vill umgås med mina vänner, men jag prioriterar fel! Jag borde sett till att jag fick tid till det jag behövde göra, liksom jag borde just nu. Borde vara på mitt rum och plugga och inte sitta vid datorn, men jag lackar på den just nu eftersom jag inte kan ladda upp mina bilder!

Kramar i massor

Förlåt Trisse, det är INTE ditt fel! Jag Älskar dig och vill vara med dig, men jag har gjort fel. Jag borde sagt att: Nej, det går inte idag för jag måste plugga, vi kan ses någon annan dag. Men så sa jag inte, jag sa att jag ville träffa dig. Så ta inte på dig nåfon skuld! pussar till dig min Ängel.

KOMMENTARER:

  • Trisse säger:
    2007-01-31 | 18:28:19

    Älskling.. Om du tycker att jag tar upp din tid är de bara att säga ifrån.. Du ska inte behöva känna dig tvingad till något och speciellt inte när de gäller mig. Jag är hellre med en Fine som vill träffa mig och umgås än en som hellre tänker på att att jag ska gå och lämna dig ensam..

    Jag älskar dig!

Kommentera inlägget här: