LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Lördag 31.3-07 Grattis Mamma!

Kategori: Fine på G

Idag fyller min kära mor 38 år!
G r a t t i s  M a m m a !


Igår var jag i skolan fast jag var jobbigt mycket förkyld eftersom jag skrev Franskaprov sista timmen. Efter skolan började jag städa hemma medan jag väntade på att Robin skulle komma med bussen från Uppsala. Vi tog en lång promenad och sedan tittade vi på film.
Idag städade jag ännumera och följde Robin upp till BMXbanan och höll honom sällskap medan han väntade på sin far som hade med sig cykeln för att Robin skulle träna och sedan så städade jag mera till släkten kom för att fira mamma. Och det har jag fortsatt med hela dagen, fikat i omgångar. Och så kom ju Linnsan och Jens förbi för att låna en tennisboll till konfan för att spela brännboll. Och när Linnsan kom tillbaka med bollen pratade vi lite också=D

Och nu är det bara 4 veckor kvar till jag och Mormor åker till Rhodos!

Kramar<3
Kommentera inlägget här: