LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Tråkig jag är!

Kategori: Fine på G

Ibland funderar jag på varför jag fortfarande envisas med att ha en blogg, när jag ändå inte gör någonting skoj med den! Inga bilder eller intressanta inlägg, inlägg med nästan en vecka mellan varje... suck..

Ajja... kan ju berätta att i helgen planterade jag en massa granar i Norrby. Körde lite fyrhjulig gjorde jag också.

Måndag var det Linns studenskiva på Mango bar i sthlm. Dansade fötterna av mig, blev fotad, var nykter och var helt slut på vägen hem. Stannade vid statoil innan vi gick vidare till Linn och Viktor för att köpa korv.

Igår morse gick jag upp 06.25 för att åka buss 06.40 till Hallsta för att hämta bilen såjag skulle hinna åka till skolan.

Städade lite i lägenheten och bakade macarons innan jag åkte ut till Herräng för att plocka upp folk och sedan till Uppsala med svärmor Monika och hennes mamma Britt-Louise (eller jaa, mormor som jag säger ^^) för att leta tyg och mönster till min balklänning som mormor ska sy.
Så tillslut köpte vi 3,5m ljuslila tyg för 206 kr, 5m svart snöre till ryggsnörning för 53kr, 1m spetsband att sätta i midjan för 14,50kr, en rulle tråd för 31kr och mönster för 85kr.
Hela kalaset slutade på 389,50 kr!
Gissa någon som var lycklig i bilen hem =)

Men jag bjuder på 2 bilder innan jag lägger ned detta.




Kommentera inlägget här: