LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Ett eget hus..

Kategori: Fine på G

Sitter i ett nästan tomt hus, Robin jobbar och jag väntar på att han ska komma hem så ska vi ta en snabb lunch tillsammans.

Är katt och husvakt åt morfar eftersom de åkte till Creta igår. Kändes lite fel inatt tyckte Robin eftersom det kändes lite som om det borde finnas någon annan i huset.

Hunden har nästan gnällt konstant sen jag klev upp ur sängen efter att hon nästan tvingat mig upp och vi tog en promenad.. Vet inte riktigt vad det är som är fel.

Jag längtar tillbaka till cypern och värmen! Det var så fruktansvärt hemskt kallt imorse när jag tog ut Zazza, hittade en gigantisk mössa som jag gladeligen satte på huvudet och en stor mysig sjal som jag virade kring halsen innan jag ens funderade på att kliva ut genom dörren.

Idag ska jag till skolan innan jag ska iväg och jobba. Tänkte försöka plugga lite innan jag ska till skolan, jag gör nästan aldrig det fast jag borde, flera gången om!!!

mee right now
Kommentera inlägget här: