LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Wikipedia

Kategori: Fine på G

Wikipedia är till stor hjälp när det gäller det mesta, framförallt när man sitter och pluggar. Synd bara att den svenska versionen av de flesta artiklarna är mindre utförlinga om ämnet. Det är ofta som jag får klicka mig in på den engelska versionen för att jag ska få fram det svar jag söker.

Med det sagt vill jag tillägga att jag vart duktig nu och pluggat. Jag har pluggat massor nu inför det kommande slutprovet i Kemi A, som är på fredag. Det är med blandade känslor som jag ser på det provet. Jag känner mig förberedd, mer än jag någonsin varit inför ett prov tror jag, men samtidigt har jag en bitande känsla av att jag kommer misslyckas totalt. Jag försöker verkligen inställa mig på att jag är mer än nöjd om jag får godkänd på provet. Men jag vet att när jag väl får provet i handen kommer jag inte vara nöjd med någonting under väl godkänd.

Imorgon iallafall ska jag och Josse plugga som satan, liksom vi försökt göra inför varje prov. Jag ska nämligen till Gimo och stannar över natten med Josse. Tillsammans ska vi också hitta på någonting att äta och se till att vi har någonting att tugga på medans vi studerar!

Jag är så sjukt jävla nervös inför provet! Vill bara att det ska vara över. Men suget i magen kommer inte släppa först jag fått tillbaka provet i handen och blivit godkänd i kursen. Det är vad jag ser fram mot just nu!

Insåg även just hur skönt det är att bara skriva det jag känner för. Även om jag vet att nästan ingen bryr sig om att läsa vad det är jag faktiskt skriver så är det känslan jag känner när jag äntligen får ut orden, utan att faktiskt behöva höra dem, för det kan ju inte direkt vara det roligaste att lyssna på XD

Just nu när jag ser ut genom fönstret ner mot vägen ser jag lyckliga pojkar som testar nybyggda cyklar. Det gör en lite varm i hjärtat och se någon annans lycka faktiskt.

Nu har jag tänkt att ta en promenad och en skål glass (min belöning för att jag pluggar), i vilken ordning har jag inte betämt än ^.^
Kommentera inlägget här: