LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Solsken

Kategori: Fine på G

Idag har det varit vackert väder! Tyvärr förstördes det av att det snöat för mycket så det blev fort uppkört i backarna och det inte alls var så roligt att åka, för tungt för mig och mina ben. Det är väl det värsta, jag vill så gärna släppa på och åka, men jag orkar inte! Jag tycker själv att jag har värdelös teknik och åker på tok för långsamt när jag åker som jag gjort idag, men jag är så rädd för att jag inte ska orka stanna när jag behöver. Annars så tycker jag faktiskt att jag åker jävligt bra! Eller ja, för att bara åka en vecka om året. Men imorgon går jag fan ALL IN! Ska jag bryta något så kan jag ju göra det imorgon ;) Åker ändå hem på söndag. Men då kanske jag kan få ha något kul den här veckan.
Vädergudarna (läs klart.se) har sagt att det ska vara vackert väder imorgon, lika mycket sol som idag, några grader kallare och mindre blåst! Perfekt dag att avsluta på! Som sagt så ska jag släppa på och hoppas på att det inte kommer en isfläck eller snöhög mitt i allt så jag tappar orken i låren och slår några volter, men det kommer det vara värt!
Denna eftermiddag har vi vart ner till byn och spelat bowling jag, Robin, Stoffe, Johannes och Joakim. Grabbarna verkar nöjda med det! Efteråt så åkte vi direkt upp till Anorak, en resturang som ligger nedanför backen upp till stugan vi bor i. Konstaterade att det nog är fjärde året i rad som vi har vart dit en kväll under skid-veckan och ätit. Vi rullade nog ut därifrån allihopa!
Nu sitter vi i stugan, Robin och Joakim sitter och spelar Monopol på iPaden, mamma och Johannes skriver hans läxa, pappa dricker kaffe (självklart med "extra krydda", annars skulle han ALDRIG dricka det!) och Stoffe vet jag inte alls vad han gör just nu.
 
Puss å kram! Snart kommer jag hem ;)
Kommentera inlägget här: