LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Äntligen helg!

Kategori: Fine på G

Man ska väl inte klaga egentligen, men nu har det vart för mycket jobb på sistone och ingen riktigt vila på ett tag. Får väl delvis skylla mig själv när jag drar iväg till Stockholm min enda lediga helg för att sedan inte vara ledig mer än dag på en lång tid. Men nu äntligen tar jag helg, ledig lördag och söndag. Jag skulle ha vart ledig på måndag också men istället skickas jag iväg på utbildning i Stockholm, men det blir ju inte samma sak som att sitta på jobbet även om det tar mig hela dagen, tur att jag får sällskap av Jossan före och efter utbildningen!

För tillfället sitter jag hemma hos svärisarna, jag å Robin åkte ut hit när jag slutat för att han och Jens skulle installera Robins födelsedagspresent i bilen, så nu ska vi ha handsfree i bilen, något han suktat efter sen vi köpte den.

Ikväll får vi se vad jag gör. Ska ut med hunden å Trisse på en sväng iaf, sen får vi se om jag har party-mode å ska hänga på Nattan å Kathrin eller om jag ska stanna hemma å sova. Jag vet inte än vad jag vill...

Kommentera inlägget här: