LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Skönhetsmässa

Kategori: Fine på G

Idag ska jag till Kistamässan med Jossan, det är skönhetsmässa på gång och vi båda blev intresserade när vi såg reklamen i tunnelbanan sist jag var in, sagt och gjort så var biljetter köpta och en heldag bokad! Det ska bli riktigt kul!
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan gå ner till min iskalla bil och börja åka, har precis också sagt hejdå till Robin som åker iväg till Frankrike nu och blir borta en vecka.
 
Annars så känns det som att dagarna flyter ihop, väldigt mycket jobb men nu börjar det gå mot det normala igen när folk som vart på semester kommit hem igen! 
Jag försöker hinna med att umgås med mina vänner. Men jag är trött mycket, speciellt tidigt på kvällarna, och då tycker inte jag att jag är något trevligt sällskap så då stannar jag hellre hemma ensam. Fast igår så var vi, jag och Robin, faktiskt iväg in till Norrtälje och åt på Kinan med Kathrin, Nattan, Linus och Sean. Gott var det och mätta blev vi, en riktigt mysig middag helt enkelt! Tack återigen!
 
Men shiiit vad klockan tickar långsamt! Är ganska dumt att åka iväg för tidigt eftersom jag ska parkera bilen i Norrtälje och ta buss därifrån och då det inte är någon direkt värme ute så känner jag inte riktigt för att stå ute å vänta en massa på bussen!
 
Nehe, spana runt på nätet lite istället..
Puss å kram <3
Kommentera inlägget här: