LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Fredag 26.10-07 Lovet nalkas runt hörnet

Kategori: Fine på G

Bara en enda skoldag kvar innan lovet, men idag har jag varje lektion tyvärr så det kommer vara en låång dag! Men sen klockan fem så har min mamma lovat att komma efter mig så jag slipper släpa all packning på bussen och sedan från bussterminalen i Hallsta hem till huset, min mamma är så snäll =D

Våran busschaffis var så gullig idag, eller han är alltid gullig men han har sina små stunder när han är extra gullig och pratar lite i mickrofonen till oss innan vi ska kliva av bussen. Idag sa han att han skulle sakna oss över lovet och en annan gån när det var öppethus så var han lite ledsen över att han inte skulle jobba då och inte fick träffa våra föräldrar för han ville så gärna berätta om hur fina ungdomar vi är. Valter är så gullig av sig!

Snart är Energiförsörjningen slut och vi ska ha fysik i det andra klassrummet eftersom vi har bytt det. Men det känns egentligen lite onödigt att byta idag eftersom de antagligen inte kommer ha någon genomgång utan kommer arbeta med debatten de också och inte behöver vår overhead. Men antagligen så kommer vi sitta i deras klassrum iallafall.

Jag kan ju säga att det är många som ser framemot deras hemfärd idag och att få tillbringa sina lov med familjen, jag säger inte så mycket eftersom jag inte ser den delen som någonting speciellt men det också få som har det så bra som mig som har familjen bara 6mil bort. Flera som kommer åka i flera timmar och inte vara hemma först inatt osv. Men min mamma kommer som sagt och hämtar mig så jag är hemma till 18-18.30 någongång. Träffa mina hundar eller åtminstonde Kelly för jag vet inte riktigt när pappa och farfar åker till stungan, de skulle iallafall ta med sig Zazza vet jag.

Men det ska bli kul att träffa Kelly och Johannes! Johannes var jätte gullig igår när jag chattade med mamma och skrev lite på tangentbordet, inte för att det var läsbart, och skickade en bild och sa att han längtade tills idag när jag kommer hem igen. Ja, fyra-åringar KAN vara söta!
Men det är inte såå många timmar kvar, bara sju och en halv innan mamma kommer efter mig.

Kramkalas!
Kommentera inlägget här: