LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Tisdag 25.9-07 Vad... ?

Kategori: Fine på G

Jag vet inte vad jag ska döpa detta till, så därför fick det den trista titeln. Dagarna bara går och jag känner att jag ångrar saker som jag inte gjort, som att plugga... [Blev avbruten av telefonsamtal med Trisse och sedan ett lååångt telefonsamtal med min mamma].. Plugga var det... Jag skulle verkligen behöva plugga men jag har ingen större lust. Har svenskaB prov på torsdag som jag känner mig väldigt osäker inför, men jag gör ingenting för att ändra på det..
Jag känner verkligen för att gå ut och gå, men jag har ingen att gå med, dessutom väntar jag på att Jonatan och jag ska börja laga mat någon gång..

kramkalas

KOMMENTARER:

  • Fladdermusen säger:
    2007-09-25 | 20:14:19

    Du och jag får gå så mycket i helgen att våra ben nästan trillar av. Saknar våra timlånga promenader med dig vid min sida..
    Älskar dig, syster min!

Kommentera inlägget här: