LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Onsdag 23.4-08 Nationella Svenska B

Kategori: Fine på G

Har suttit 4 h och 45 min och skrivit en uppsats, sen om den blev så bra tänker jag inte yttra mig om eftersom jag är ganska duktig på att spåra ur ganska mycket.
I måndags efter skolan böt jag om till träningskläder och hoppade upp på cykeln och cyklade i 30 min. Kändes som om det behövdes om jag ska kunna hålla på någonting med BMXn i sommar, har lite dåligt med både benmuskler och kondis.
Efter min lilla cykeltur gick jag över till Terese en stund innan jag hoppade in i duschen och sedan spenderade tiden till att se på Förhäxad, ovanligt?
Sen ringde Robin och sa att han var i rondellen! Jag blev jätte glad och så fort jag såg bilen på gården rusade jag ut ur rummet och studsade i skorna och hoppade sedan på Robin och kramade om honom jätte hårt!

Idag har jag som sagt suttit och skrivit nationella provet i svenska B. Sen hade vi 45 min samhällskunskap innan vi fick sluta.
Har inget mer att säga.
kramkalas

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: