LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Torsdag 29.5-08 Uppdatering

Kategori: Fine på G

Robin kommenterade just att jag blivit slarvig igen med bloggandet och det har jag ju vart. Men här kommer en kort uppdatering iallafall.
Senaste dagarna har jag mest påbörjat min utflytt ur baracken, så nu står det flera kassar på mitt golv med mina saker och det är ganska tomt i hyllor, lådor osv. Tömde även skåpet idag och lämnade in nyckeln i kansliet, så det blev en nyckel mindre på knippan.

Våra treor kom hem igår från deras tripp till USA. Både roligt och mindre roligt. Men humöret blev genast på topp när Robin kom senare på kvällen till mig, jag blir alltid lika glad när han dyker upp hos mig!
Idag fick jag sovmorgon och kom lagom till skolan när mösspåtagningen började. Våra treor fick gå genom kvarnhjulet och fick sedan mössan på sig utan rektorn.
Efter mösspåtagningen var det volleyboll mellan lärarna och treorna, enligt källor vann lärarna eftersom jag inte såg slutet, men jag hörde det från en lärare så jag vet inte säkert. Men under matchen kom min mentor Carlos med sin sockervaddmaskin och vi fick rulla oss en sockervadd! Sen gick vi på lunch innan ruchen efter matchen. Vi fick grillspett med potatisgratäng/-sallad. Gott!

Sen hade vi utspark av treorna och hade en lite trekamp för dem där de hade en norsk fylla och hoppade säck, ett lag fick gå i nolleled efter han som hoppade, skoj!
Kemiläraren hade också ett litet smällareuppvisning eller vad man kan kalla det, såg verkligen på honom att han tycker att sådant är kul!

Efter oljebrottningen så fick jag åka med Hattman tillbaka till bostadsområdet där jag fick ta en dusch och få bort ägget och senapen som en trea hämnades på mig med.
Sen slingade jag Fia och började sedan med en tidig middag då min mage vrålade efter mat.
Nu är det fest och folk vinglar runt på bostadsområdet, men jag håller mig nog till mitt rum, orkade inte ens vara med på AtomicBeach där de hade grillning och någon uppvisning eller någonting. Håller mig till att titta på Smallville, packa ihop och chatta med Robin.
Får se om jag blir något bättre på att uppdatera igen.
Kommentera inlägget här: