LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

brumm...

Kategori: Fine på G

Inatt blev det helt plötsligt en tur till Gimo eftersom Simon var där och han ville träffa mig, men då var han tvungen att komma med mig hem också, eftersom jag inte kände att det var värt att åka till gimo halv ett för att umgås typ två timmar. Så jag, Trisse och Johan åkte dit och Simon kom med oss hem efter typ 1h i Gimo.

sNu är jag hemma hos svärföräldrarna i Herräng, Så jag har klämt lite på Robins nya dator, jag är inte alls avis på hans nya MacBook Pro... Men blir kvar här inatt eftersom jag inte pallar att åka jävla kringelkrokig väg hem igen, sååå pigg är jag inte!
Fast helt ärligt så skulle jag helst sitta i bilen på väg till Avesta.. Men men... Planering heter det.

Iaf så körde jag Simon, P, Flö och Natha till Uppsala idag eftersom Simon hade bilen där hos Henke eftersom det från början var tänkt att de skulle vara där, men de kom ju till Gimo å aaah... Men när vi skulle åka ifrån Henkes boende så följde jag efter Simon eftersom jag var helt lost efter alla jävla svängar hit och dit.. Haha! Sen så skulle jag ha fortsatt åka rakt fram när Simon svängde av till höger, men självklart så åker jag efter och inser efter jag svängt att jag kanske skulle läsa skyltarna lite bättre XD Nära på att jag aldrig vände... Men kände att jag var tvungen...

shiet.. Trodde inte att det skulle bli något inlägg.. Aja..  Finns väl alltid någon nörd som pallar sitta och läsa det jag skriver.

Sån e inte jag.. Det är inte varje gång som när jag ser ett längre inlägg faktiskt pallar att läsa igenom hela, skummar väldigt slarvigt genom styckerna om jag ens gör det.
Helt random..

Fan vad jag är less på att vara jag just nu. Men det börjar nog bli lite bättre iaf.. Fått vara pigg och alert någon timme hit och dit, inte konstant trött som jag varit. Men jag har fortfarande inte gjort klart det jag hade tänkt fixa.. Men skit samma.. Det kommer när det kommer.

På torsdag ska jag åka med Monika till Uppsala och shoppa lite på Ikea till Robins rum. Blir ju värsta helrenoveringen ^^
Å så har vi äntligen börjat med mitt rum. Så igår rev vi lite väggar och tak, slet ut lite äcklig rockwoll eller vad fan det heter.. Isolering iaf! Och ersatte den kliande skiten med frigolit (haha, skrev styrox först XD )... Det kommer bli en jävla skillnad tror jag med värmen! Men nu har ju jag börjat smida mina planer med de två rummen jag har. Hoppas på att det kommer att bli bra det jag har tänkt.

Fan, nu är jag sugen på en till kopp te också, har redan druckit en, men jag är nog lite smått beroende, har jag inte cola så måste jag ju ha någonting annat. Funderar även på att hoppa in i duschen. Tycker så mycket bättre om att duscha här än hemma hos mig. Hos mig har vi duschen i en kall jävla källare, asgött på sommaren men satan vad kallt det blir att kliva ur på vintern.. brr...

Yeeez.. Har ju skrivit massor!!
Är jag inte klar snart? Jag vet inte ;) Tror det..
Undrar om någon faktiskt orkat läsa allt...

Love <3

Kommentera inlägget här: