LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

PARTY!!

Kategori: Fine på G

Tonight @ Kalas in Uppsala
För gissa vem som tänjt lite på 20-årsgränsen? Jo, Josse <3

Just nu sitter jag med chirre och dirre och ett glas cola i Gimo hos Josse. Ikväll blire party eftersom pinglan fyller 18 år, STORT grattis till henne <3

Klockan sju blir det middag med några skolkamrater och sedan klockan nio sticker vi till Uppsala och blir borta hela natten =)

Imorgon ska jag åka vidare till Avesta för att spendera några dagar tillsammans med Simon, vi får se vad vi hittar på.

Igår spenderade jag 10 timmar i Uppsala, först med mamma, mormor och moster och klockan fem, efter att ha vandrat runt på Gränby själv 1h 40min för att första sällskapet åkt, kom Monika och Britt-Louise och vi åkte till först Biltema och jag köpte en dunk spolarvätska och Monika handlade lite och sedan åkte vi vidare till Ikea för att shoppa lite nytt till Robins rum. Blev bl.a. en hylla och en spegel. Jag köpte även lite doftljus och ljushållare.
Åkte från Uppsala strax före åtta.

Men faan vad jag är taggad inför ikväll!!
Kommentera inlägget här: