LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Jävla båtben!

Kategori: Fine på G

Tro på fan att det var av!
Var in på röntgen igår och träffade en ortoped. Jag blev väldigt upprörd och de gulliga sköterskorna och läkaren försökte med mycket för att få mig på bättre humör. Men nu har jag gips fram till 17 juli, sen efter det får vi se...
Så om jag är seg på att svara på sms, beror det på att jag har ganska svårt att röra höger tumme!

Blev en sväng till Flygfyren efteråt för att köpa frukost eftersom jag och Robin försov oss.

När jag kom hem tog jag med mig hundarna till Herräng där jag, Monika och Britt-Louise tog en fika innan Monika skulle köra Britt-Louise till någonting jag inte har koll på.

Åkte hem igen och lämnade hundarna medan jag åkte till mormor för att hämta spolar att sätta i håret till balen, Josse vill göra det på mig så =)

Provade sedan spela lite Guitar Hero, och jävla gips att vara ivägen säger jag bara!!!!!
Robin kom och hämtade mig och vi åkte ut till Herräng och hem till Britt-Louise för att försöka klura ut hur de ska sy ihop ett par handskar till mig så jag slipper blotta gipset på fredag...

Har fått låna Britt-Louises bil nu till imorgon då jag ska på möte på konsum. Så jag brummade hem till Gimo där jag satte mig som provdocka till Josse, vi provade frisyr och smink till balen =) Det blir en höjdare!!!!

Nu är jag i skolan, ska jobba lite svenska B, om jag nu kan greppa en penna....
Kommentera inlägget här: