LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Trodde hon ville dö..

Kategori: Fine på G

Zazza var inte så lycklig på mig ett bra tag där. Först borstar jag henne, det kan hon väl stå ut med, men sen när jag skulle ha in henne i duschen såg det verkligen ut som om hon ville dö. Jag står där och tittar på henne, tar av halsbandet och säger åt henne att gå in i duschen..
Hennes ögon såg bara så jätte sorgsna ut och hela hennes kropp kröp ihop och med öronen tveksamt tryckta mot huvudet gick hon lååångsamt in i duschen. Hon har väl fattat det att det inte spelar någn roll vad hon gör, har matte bestämt sig för att hon ska duscha så händer det på ett eller ett annat sätt.

Blev stopp i avloppet av allt hundhår som lossnade och hela golvet var täckt av svarta hår.. Suuuck.

Sen fick hon självtorka en stund medans jag åt och tittade en stund på tvn.

Efter det tog jag fram hårfönen.
Och den lilla stackarn stod och darrade med svansen mellan benen.. lilla sötnos... Trodde hjärtat skulle slitas ur kroppen på mig.
Men hon lever fortfarande och efter en  promenad är hon lika lycklig på mig igen =D En lättflirtad jänta jag har xD

Nu är vi i Herräng. Robin är och tränar som vanligt och jag väntar på att han ska komma hem så att vi kan ha fredagsmys tillsammans.


Zazza som bääbis <3 (5 månader, vi hade precis adopterat henne då)
Kommentera inlägget här: