LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Uppsala

Kategori: Fine på G

Idag var jag, Robin och Johannes till Uppsala och kollade på bio, Disneys Upp. Helt okej film, men ingen som jag tror att jag kommer titta på igen.
Innan vi var till bion var vi till ElGiganten Megastore och köpte en Wii Motion Plus, så vi kan spela två spelare när vi spelar Wii Sports Resort. Så jag och Robin sammarbetade sedan med att paddla kanot och jag spöade honom i svärdfäktning XD Fast jag fick nog stryk jag också, men det ska vi inte prata om.
Nu är vi i Herräng och har flyttat ut hit igen. Kom just på vad mamma ska få i julklapp också, hoppas verkligen att hon blir glad!
Men det tror jag =)
Imorgon är det chill på schemat, förhoppningsvis. Ev. ska vi börja röja Robins rum, har vart och köpt tapeter igår och de kommer på tisdag lät det som.
Kommentera inlägget här: