LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

344 nya inlägg..

Kategori: Fine på G

Gaah! Varför ska man hålla koll på så många bloggar.. Bara pest och pina när man inte kollat bloglovin' på några dagar...

Jag har vart påväg till Herräng i 2h nu.. Men jag började städa rummet och sen så har jag suttit här. Tänkte åka till Herräng och spela GH eftersom min lillebror kom hem från Åland med konsollen, men inte gitarrerna och GH-spelen... Tro mig, jag var SMÄLLFÖRBANNAD när jag insåg det.

öhh... haha.. I torsdags ;) ULLARED Ge-Kås ! Gjorde bara av mig 2,200 typ...
Ett urval av det jag köpte:
Ganska billigt faktiskt ;)
Men det bästa fyndet jag tycker att jag gjorde är detta ^.^
Lycklig..... =D

Det var en lång och trevlig färd tillsammans med Mamma, moster Mia och kusin Fia =)

I fredags var jag till Gimo och var med på Volleyboll festen. Det var kul att träffa gamla vänner =)

Nej, ska äta och eventuellt så kanske jag tar mig ut till herräng någon gång....

KOMMENTARER:

  • Nells säger:
    2009-10-19 | 19:59:56

    Ojdå.. det va en jävla hög med saker! Den sista ser mest spännande ut!!

Kommentera inlägget här: