LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

grrr..

Kategori: Fine på G

Min karl sitter och skriker på sin dator och låter ganska arg faktiskt. Det går väl inte så som han vill med någon design eller någonting.

Igår var jag till skolan, känner mig ganska så bra av det eftersom jag och läraren hann gå igenom tre eller fyra ämnen på labben innan vi gick och åt. Sen fick jag ha laboration med den andra gruppen, alltså inte den gruppen jag brukar gå med, men det gick ju bra iallafall. Tjejerna verkade vara lite förvirrade över att jag var med i klassrummet och jag måste bara säga att flera av dem överensstämde med  min bild av -92or (vilken jag inte tänker beskriva här).
Men jag vet att man inte ska dra alla under en och samma kamm bara för att de är födda samma år, det finns -92 som är väldigt mogna av sig, trevliga osv. Jag har bara dålig erfarenhet.
Provade även min nya concealer från MUS och jag är riktigt nöjd med den, tur det eftersom den är en aning dyrare än vad jag vanligtvis lägger ut på smink. Jag tycker att den täcker riktigt bra det den ska.

Påvägen hem till Robin stannade jag först till vid jobbet för att skriva upp arbetstiderna som jag fått uppsatta, sedan rullade jag vidare hem och det visade sig att jag fått lite post och ett paket att hämta ut på posten, mina kängor =) Man kan göra rejäla fynd på tradera! 168 kr betalade jag med frakt för ett par ordentliga vinterkängor, helt klart bättre än 500 kr!

Sedan stannade jag till hemma hos morfar och kollade så att allt var okej med huset efter oss och frågade lite om resan. De verkade ha haft det bra på Creta ochde var nöjda med att huset stod kvar XD

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Robin ska jobba senare och tänkte då passa på att visa mig för min familj...
Kommentera inlägget här: