LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Plugga

Kategori: Fine på G

Jag förtränger hela tiden att jag faktiskt har prov imorgon.. Så nu bilr det till att plugga någon timme innan jag somnar...

Har nyligen vårdat mig själv lite, klev in i duschen innan Robin, skrubbade benen med en olivskrubb jag köpte  på cypern, rakade benen lite hastigt och sedan tog jag en omgång i ansiktet med en annan skrubb som jag fick av Nella när jag fyllde år, också oliv XD

Men ansiktskrubben kändes underbar, annars så kan det kännas lite narigt occh rispigt tycker jag efter att man skrubbat ansiktet, men krämen är så fet i denna att det kändes verkligen mjukt efteråt, så som man faktiskt vill att det ska kännas på direkten!

Idag har jag vart hemma i Hallstavik en sväng och plockat i rummet, man ser golvet återigen, nu ska jag bara plocka det sista, dammsuga och torka golvet samt. byta lakan så kommer det kännas mycket bättre sen! Ev. så kanske jag kan få in mattan jag tänkt lägga på golvet, men vi får se!

Tog en kort sväng med Trisse i Hallsta innan Robin kom hem. Åt middag med mina föräldrar och Johannes, dessutom har jag och Johannes spelat UNO, han har tydligen tjatat om det ett tag nu, det värsta var att han vann över mig två händer, utan att jag lät honom! Han är inte så dum som han ser ut den grabben.

Innan jag och Robin åkte till Herräng tittade vi förbi hos Tove där också Tobbe var. Tove satt och pluggade lite inför något prov hon har imorgon och vi tre låg i soffan och såg till att det inte var tyst XD

Trisse och Jens åkte med oss till Herräng. Jag och Trisse promenerade en kort sväng och nu har jag och Robin just druckit te och jag har ätit en macka och pratat lite med Trisse.

NU måste jag plugga Kemi....
Kommentera inlägget här: